آرشیو برای: "تیر 1394"

برگزاری دوره مهدویت و مهارت افزایی پژوهشی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان

به گزارش زهره مانده گاری معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر دوره مهدویت با حضور مبلغین و دانش آموختگان در کانون پژوهشی مدرسه علمیه فاطمیه اندان برگزار گردید. در این دوره زهرا رحیمی استاد حوزه کتاب نگین آفرینش را به صورت پرسش و پاسخ در 5… بیشتر »

گزارشی از برگزاری جزء خوانی

به گزارش مرحمت میرشفیعیان مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه اندان در ماه مبارک رمضان هر روز یک جزء از قرآن کریم تلاوت و  تفسیر آیات قران کریم توسط مبلغین و پاسخگویی به احکام به حضور طلاب و کادر و عموم مردم محل برگزار می گردد. بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با عنوان همه کودکان با قرآن مانوس می شوند اگر...

چكيده آنچه در پيش رو داريد مجموعه‌اي منسجم و تحقيقي جامع است كه در زمينه بررسي روش‌هاي آموزش قرآن به كودكان و ارائه راهبردهاي آن صورت گرفته است. هدف از نوشته موجود برداشتن قدمي هر چند كوچك در زمينه آموزش‌هاي قرآني كودكان است كه با توجه به نياز جامعه… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با عنوان حقیقت در لیله القدر

چکیده اداره ی مخلوقات و زندگی بر روی زمین ، توسط یک برنامه ریزی سالانه انجام می شود که در شب قدر صورت می گیرد . امّا خدای متعال در شب قدر همه ی آن چه را در طول یک سال انجام خواهد گرفت ، برنامه ریزی می کند و می سنجد؛ و این سنجش و برنامه ریزی با علم دقیق… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با عنوان رازهای طهارت در نماز

چكيده فلسفه‌ی اساسي نماز اين است كه ما اين «خودپرستي»ها را كنار بگذاريم و همه‌ی وجودمان را تسليم خدا كنيم و از خود و هر چيز ديگري، رويمان را تنها به سوي «خدا» برگردانيم، نماز وسيله‌اي براي آن است كه انسان متواضعانه در برابر خداي متعال بايستد و بر آستان… بیشتر »