آرشیو برای: "بهمن 1394"

برگزاری جشن برترینها در مدرسه علمیه فاطمیه اندان

جشن برترین های پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی  به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و ایان دهه فجر در مدرسه علمیه فاطمیه اندان برگزار شد. خانم مرحمت میرشفیعیان مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه اندان گفت:  مدرسه فاطمیه اندان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب… بیشتر »

اصفهان نصف جهان

آقا سید هاشم حداد (از شاگردان سید علی قاضی) در سفری که به اصفهان داشتند؛ فرمودند: اصفهان را دو چیز صاف نگه داشته است: یکی وجود موحدان و عارفان و حکمای اسلام که در مدت قرون متمادی در این قبرستان تخت فولاد آرمیده اند و دیگری وجود دختران جوان معصوم که شبها… بیشتر »

برگزاری نمایشگاهی با عنوان افول شیطان ، طلوع خورشید

 زهره مانده گاری معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اندان به مناسبت دهه ایام الله فجر نمایشگاهی با عنوان افول شیطان، طلوع خورشید در دفتر پژوهش برگزار نمود . وی گفت: این نمایشگاه مجموعه ای از کتب مربوط به انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام رحمه الله… بیشتر »

برگزاری دوره روش تحقیق رایانه ای

اولین جلسه دوره روش تحقیق رایانه ای با حضور استاد محترم جناب آقای زمانی به همت معاونین پژوهش مدارس علمیه شهرستان به میزبانی مدرسه الزهراء(س) راس ساعت 8 صبح مورخ 94/11/13 برگزار شد این دوره به امید خدا در 6 جلسه 3 ساعته برگزار خواهد در این دوره معاونین… بیشتر »

برگزاری جلسه دفاعیه

مدرسه علمیه فاطمیه اندان روز سه شنبه مورخ 94/11/13جلسه دفاعیه دو تن از طلاب خود را با داوری جناب آقای برقی کار راس ساعت 15:30 برگزار شد  . خانم طیبه سادات موسوی با عنوان ادب در نهضت عاشورا به راهنمایی جناب آقای موسوی زاده و صفورا سادات حسینی با عنوان… بیشتر »

بهمن همیشه در راه

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسدشهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که… بیشتر »

کمی تفکر

گاهی پشت ویترین بعضی کتاب فروشی ها می ایستم و با خودم فکر می کنم بشر برای این که قرآن و مفاتیح نخواند باید چقدر کتاب بخواند؟ بیشتر »

صمیمی بودن

مقاله عروج از جمال به کمال در باند وحی

دانلود مقاله عروج از جمال به کمال در باند وحی بیشتر »

مقاله حسن خلق

دانلود مقاله حسن خلق بیشتر »

چکیده پایان نامه با عنوان تبيين حشر موجودات در معاد از دیدگاه آیات و روایات

معاد و مسئله حشر يك امر اساسي و ضروري در ادیان الهی به خصوص در دين اسلام است. در بررسی آیات و روایات، همه موجودات در يك روز و زمان معين سر از خاك برمي‌دارند و با دمیده شدن در صور دوم وارد صحرای محشر می‌شوند.در پیشگاه عدل الهی همه با هرموقعيّت‌هاي… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با عنوان شیوه های جذب جوانان به دین

روزگاری که ما در آن به سر می بریم،رهگذر اندیشه های تازه ونگاه های نوبه زوایای مختلف زندگی انسان است اسلام هیچ گاه رنگ کهنه گی به خود نمی گیرد ومهم ترین سند گویای آن قرآن کریم ومعارف اهل بیت علیهم السلام است . در این پژوهش پس از بررسی درآیات وروایات در… بیشتر »