آرشیو برای: "دی 1395"

​برگزاری نشست سیاسی با عنوان "9 دی" شکست کودتای بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

نشستی با عنوان " 9 دی" شکست کودتای بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار نمود. زینب همایی همکار پژوهش و مدیر عقیدتی نظارت حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه فتنه 88 به روشنی برآمده از… بیشتر »

برگزاری نشستی با عنوان خواندن تعالی هنرمندانه در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

نشستی با هدف بررسی اهمیت کتاب خوانی و لزوم توجه به آن با حضور اساتید، کادر و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار نمود. عزت اسماعیلی استاد حوزه با اشاره به اینکه دین، فرهنگ و تاریخ ما اُنس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد… بیشتر »

برگزاری نشست اخلاقی اجتماعی با عنوان آخرین پیام آور

نشست اخلاقی اجتماعی با عنوان آخرین پیام آور با حضور نماینده ولی فقیه شهرستان خمینی شهر و هیئت امناء محترم ، کادر ، اساتید، تعدادی از مبلغین و طلاب در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان برگزار شد. آیت الله حاج شیخ عباس رحیمی امام جمعه شهرستان خمینی شهر با… بیشتر »

بازید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

بازدید طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی استان اصفهان بیشتر »

برگزاری نشستی با عنوان اخلاق پژوهشی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

نشستی با عنوان اخلاق پژوهشی با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار نمود. خانم مهناز مجیری استاد راهنمای تحقیق پایانی حوزه گفت: برای در امان بودن از آفات و لغزش ها لازم است پژوهشگر قواعد اخلاقی را رعایت کند. پژوهشگر نباید در… بیشتر »