برگزاری نشست اخلاق با عنوان اخلاق دانشجوئی در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

نشست با عنوان اخلاق دانشجوئی با حضور جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه شهرستان در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام  علی حق شناس استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حدیثی از امام هادی علیه السلام: خیر من الخیر فاعله، أحمل الجمیل قائله، ارحج العلم عامله ، بهتر از خیر انجام دهنده آن است زیباتر از زیبایی گوینده آن است ، برترین علم، عمل کننده آن است.گفت: اساتید حوزه با عمل خود ،  پسندیده سخن گفتن و خوش خوئی می توانند بهترین تاثیر گذاری را بر اخلاق دانشجویان خود داشته باشند.

وی گفت: اخلاق بر سه قسم است خوش گویی و خوش رویی و خوش خوئی است طبق آیه 3و72 سوره احزاب اگر گفتار درست باشد خدا اعمال ما را اصلاح می کند و گناهان مارا می بخشد.

آقای حق شناس در ادامه گفت: راه های تحصیل علم را با توجه به حدیثی از امام علی علیه السلام 1. زیاد سوال کردن 2. فعالیت و برنامه ریزی 3. همنشین شدن با علماء 4. طهارت در کارها 5 . استعانت از پروردگار از طریق نیایش و نماز شب دانستند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.