مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با خانواده های شهدای محل در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر


مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معزز شهدای محل و طلاب و مبلغین و عموم بانوان محل در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد.
خانم مرحمت میرشفیعیان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اندان گفت: در این مراسم فرزند شهید رجبعلی طاهری که یکی از طلاب مدرسه می باشد وصیت نامه پدرش را قرائت نمود.

دختر شهید از زبان پدر این گونه بیان کرد: در همه حال خدای متعال را پرستش کنید و پیروی از قران و پیامبر اسلام(ص) و امامان (ع) و دست از ولایت و امامت علی بن ابی طالب بر ندارید که خیر و سعادت دنیا و آخرت در آن است و در این زمان که دست ما به ظاهر از دامان پاک آن‌ها کوتاه است از ولایت فقیه اطاعت کنید که هر کس امام زمان خود را نشناسد گمراه می شود این زمان ولایت به دست حضرت آیت الله خامنه ای است پرچم اسلام بر دوش اوست پشت سر او حرکت کنید که چراغ هدایت است و خورشید فروزان است نماز اول وقت را فراموش نکنید تا می توانید و برای شما مقدور است به جماعت و در مسجد نماز خود را بخوانید نماز جمعه را فراموش نکنید که نورانیتی در همۀ نمازها بخصوص در نماز جمعه است.
پشتیبان این انقلاب و رهبر باشید از تفرقه و کارهایی که موجب دلسردی و شایعه می شود جداً خودداری کنید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید که اگر این دو امر مهم فراموش شد ما را به جائی هدایت می کند که امریکا و اسرائیل و منافقین کوردل می خواهند.
مواظب دشمنان اسلام باشید که آن‌ها لحظه ای از شما غافل نیستند شما هم یک لحظه از ان‌ها غافل نباشید به قرآن کریم اهمیت دهید. خود و دیگران را تشویق به خواندن و عمل کردن به قرآن کنید شهدا را از یاد مبرید به خانواده ان‌ها احترام بگذارید آزادگان و جانبازان و بسیجیان و خانواده آنها نور چشم ما هستند مبادا با کارهایمان آن‌ها را ناراحت و نگران کنیم این عزیزان همۀ سرمایه خود را برای احیای اسلام داده اند به همه خواهران و برادران سفارش حجاب را می کنم که هر چه مفسده در عالم وجود دارد به واسطه همین بی حجابی و بی تقوایی است .
در پایان یکی از مداحان خواهر شهرستان زیارت عاشورا را در جمع خانواده های شهدای معزز به همراه سرود کجایید ای شهیدان خدایی را قرائت نمودند.

  • نظر از: رحیمی
    1394/07/15 @ 07:31:54 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    با سلام بر همسنگر مومن و مجاهد فضای مجازی
    گزیده سخنان حضرت امام خامنه‌ای در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۵

    دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم به‌ویژه جوانان هستند و همه باید هوشیار و بیدار باشند.
    آمادگی‌ها باید همواره به‌گونه‌ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرأت تجاوز را از او بگیرد زیرا اگر خاکریزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.
    ادعای آنها مبنی بر حمایت از حقوق بشر و حقوق شهروندی، خلاف واقع و کاملاً پوچ و بیهوده است.
    امروز بزرگترین خطر برای دنیا، نفاق و ریا و دروغ‌گویی مدعیان حقوق بشر است.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل‌اندیش و سهل‌انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: این افراد می‌گویند چگونه است که حضرت علی علیه‌السلام و حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌شود؟
    ایشان در پاسخ به این شبهه افزودند: چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده‌اندیشی است زیرا حضرت علی علیه‌السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه‌السلام با عمربن‌سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.
    متأسفانه عده‌ای برای توجیه مذاکره‌ی جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند، که کاملاً اشتباه است.
    در مورد مذاکره با آمریکا موضوع متفاوت است زیرا آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است
    مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است.
    مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.
    همان‌گونه که در قضیه‌ی مباهله در صدر اسلام، همه‌ی ایمان در مقابل کفر قرار گرفته بود، امروز نیز در جمهوری اسلامی ایران، همه‌ی ایمان در مقابل کفر قرار گرفته است.
    رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کردند: اگر برای یاری دین خدا آماده و پا به رکاب باشیم، قطعاً وعده‌ی الهی مبنی بر نصرت یاری‌کنندگان دین خدا، محقق خواهد شد و بدخواهان نظام اسلامی در طرح‌ها و برنامه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی شکست خواهند خورد.
    التماس دعا- یا علی علیه السلام

  • وب سایت عفاف و حجاب
    نظر از: وب سایت عفاف و حجاب
    1394/07/10 @ 10:16:16 ق.ظ

    وب سایت عفاف و حجاب [بازدید کننده]

    با عرض سلام و احترام
    وب بسیار عالی و با محتوای مفیدی دارید…
    لطفا از وب سایت عفاف و حجاب بازدید نمایید…
    در صورت امکان ما را در وب خود لینک نمایید…
    با تشکر فراوان…
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)
    اللهم عجل لولیک الفرج…

    عفاف و حجاب
    http://hejab.in

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.