نشستی با عنوان هفت سین سلامت در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

برگزاری نشستی با عنوان هفت سین سلامت با حضور مدیر ، کادر، اساتید و طلاب شهرستان و عموم خواهران محل در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد.

خانم دکتر خدایی مدرس حوزه و دانشگاه ، مبلغ داخل و خارج از کشور و نویسنده کتاب های «خدایا چه بخوریم؟» ، «دانشگاه درد و درمان» و چندین آثار دیگر با اشاره به تغذیه و بهداشت و سلامت گفت: دین اسلام بهترین و کامل ترین دین است و این دین بهترین برنامه ها را برای بهداشت و سلامت انسان دارا می باشد.
وی ادامه داد: هر وقت استکبار نتواند از طریق سلطه خود به کشوری آسیب برساند دست به تغذیه آنها می برد و تغییراتی را در نوع تغذیه آنها به وجود می آورد. بنابراین باید در انتخاب تغذیه خود دقت کافی داشته باشیم و برنامه های غذایی خود را متناسب با اصول و آداب تغذیه اسلامی پیش ببریم.
وی افزود: عامل اصلی آرامش روانی را در ایمان و یاد خدا دانسته و تاکید کردند که در زندگی فعلی انسان ها آسایش جای آرامش را گرفته و مردم بیشتر به تجملات و ظواهر اهمیت می دهند.
وی در پایان در باره سین های سلامت مطالبی ارائه نمودند که به یک نمونه بسنده می نماییم. ایشان با اشاره به حدیثی از ا ما م صا د ق (ع ) که فرمودند:«سنجد ، گوشتش گوشت می رویاند ، هسته اش استخوان را رشد می د هد ، پوستش برا ی پوست مفید است» گفت : سنجد حاوی ویتامین‌های K , C و آنتی‌اکسیدان‌های قوی و طبع آن گرم و خشک است و درمان و پیشگیری از پوکی استخوان،درد مفاصل، آرتروز، پاک کننده معده، تب بر، گرمابخش کلیه‌ها ضدعفونت، موثر در حساسیت های پوستی، اگزما، تکرر ادرار، ضد خونریزی و… می باشد.

 

  • نظر از: صبا ملکوتی
    1394/08/23 @ 03:21:30 ب.ظ

    صبا ملکوتی [عضو] 

    سلام
    بسيار عالي !
    توصيه هاي طب اسلامي را در وبلاگ « مرغ باغ ملكوت » نيز دنبال نمائيد .

    باز هم به وبلاگ ما بيائيد و نقطه نظرات خود را دريغ نفرماييد .

    التماس دعا !

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.