​برگزاری نشست سیاسی با عنوان "9 دی" شکست کودتای بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر


نشستی با عنوان ” 9 دی” شکست کودتای بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار نمود.
زینب همایی همکار پژوهش و مدیر عقیدتی نظارت حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛گفت: فتنه 88 یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است ، اینکه فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.

همایی اظهار داشت: ریشه اصلی شکل‌گیری فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به برخورد منافقانه طیفی از فعالان سیاسی حاضر در عرصه رقابت‌ها باز می‌گردد که به رغم عدم باور به این مکتب امام(ره)، صرفا برای جذب آرا مردم به عرصه پیوسته بودند و به همین دلیل پس از ناکامی در جذب آرای اجتماعی، با تغییر میدان بازی تلاش کردند تا شکست در صندوق‌های رای را در کف خیابان جبران کنند. به همین دلیل در جریان آشوب‌ها نه تنها ساختار سیاسی کشور و نیروها و نهاد‌های موثر در تثبیت این گفتمان را آماج هجوم‌های خیابانی خود قرار دادند، بلکه نمادها و شاخصه‌های اصلی آن گفتمان یعنی فرهنگ عاشورا، شعارهای بنیادین انقلاب در حمایت از مقاومت فلسطین و مظلومین و مستضعفان جهان را نیز هدف قرار دادند که شعارهای آنها در راهپیمایی روز قدس سال 88 نماد بارز آن بود.
وی گفت: انتخابات با هر نتیجه دیگری رقم می‌خورد به بهانه‌ای دیگر، باز هم سناریوی آتش در تهران عملیاتی می‌شد. آنان‌ تصور نمی‌کردند که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و تبعیت از ولایت و حریم.
و در ضمن جلسه با قرائت بیانیه مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان و دکلمه توسط یکی از طلاب به پایان رسید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.