برگزاری نشست اخلاقی در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

نشست اخلاقی از سلسه کلاس های اخلاق با حضور مدیر، کادر، اساتید و طلاب در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد.
آیت الله عبدالکریم مولوی موسس مدرسه علمیه فاطمیه اندان با اشاره به اینکه صبر یکی از مسائلی که در قرآن زیاد مورد توجه واقع شده و حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) اولین مظلوم عالم اسلام اسوه و الگوی صبر و مقاومت هستند گفت: چرا این همه اسلام صبر را تاکید می کند؟ برای اینکه صبر در میدان زندگی انسان نقش مهمی دارد مثلا اگر شخصی زیور آلات نداشته باشد ضرری او را متوجه نیست و در زندگی او مشکلی پیش نمی آید ولی اگر صبر نباشد زندگی مختل می شود و صبر است که بیش از هر چیز آدمی را برای رسیدن به اهداف کمک می کند همچنین یک خانم اگر صبر نداشته باشد نمی تواند یک همسر یا مادر خوبی باشد.
ایشان با توجه به نزدیک شدن انتخابات گفت: حضور در انتخابات و رأی دادن به کاندیدا های صبور و اصلح از مهمترین مسایل امروز است. مجلس مهمترین محل تصمیم گیری و قانون گذاری است که اگر قانو نگذاری صحیح و منطقی باشد جامعه از مشکلات خود خارج می شود. و این صبر است که کاندیدا را در قانونگذاری صحیح کمک می کند.
موسس مدرسه افزدو: برای پیشرفت و توسعه جامعه راهی جز انتخاب نماینده اصلح و صبور وجود ندارد و با توجه به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و آبروی آن هستند باید تمامی مردم در انتخابات شرکت نمایند.
و با نوحه سرایی در مورد شهادت حضرت زهرا (س) به پایان رسید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.