نشست پژوهشی معاونان پژوهش مدارس استان با حضور حجت الاسلام عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور

نشست پژوهشی معاونان پژوهش  مدارس استان با حضور حجت الاسلام عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور

در این نشست ابتدا حجت السلام حاج آقا ابطحی مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک اعیاد خجسته ربیع الاول و خیر مقدم ، گزارشی از فعالیت های پژوهشی خواهران ارائه نمودند. ایشان گفت: حوزه های خواهران مورد توجه مقام معظم رهبی است چنانچه در بیانات ایشان است که وجود حوزه های علمیه خواهران برای انقلاب آبرو است.

حجت الاسلام حاج آقا عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با توجه به هفته پژوهش گفت: نظامی موفق است که قدرت برنامه ریزی و اجرای خوب برنامه و نظام بازخورد سنجی هم برخوردار باشد.

ایشان ادامه داد: در حوزه های علمیه برادران و خواهران کشور چرخه تولید واحد های آموزشی وجود دارد ولی تولید علم نیست. پس باید در کار پژوهشی ضرورتها و چشم اندازهای 10 سال آینده را پیش بینی کنیم تا بتوانیم فعالیت مفیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه بیان نمود: که تنها راه شکل گیری وحد حوزه  و داشنگاه همکاری علمی بین این دو نهاد مهم است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.