برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «روایت رهبری و رهرو رهبر» در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

خانم زینت عمادی معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت: مدرسه علمیه فاطمیه اندان به دلیل بیماری کرونا و حضور نداشتن طلاب در مدرسه اقدام به برگزاری دو نمايشگاه‌ مجازی در پیام رسان ایتا از کتابهای جدید انتشاردر مورد بنیانگذاری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وکتب موجود در کتابخانه مدرسه با عنوان «رهرو رهبر» و همچنین معرفی کتاب صورت و سیرت انقلاب اسلامی با عنوان «روایت رهبری» همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نمود.

معاون پژوهش افزود: در این دو نمایشگاه که بیش از 15 جلد از کتب جدید انتشار که به قلم مقام معظم رهبری دامه برکاته و دیگر نویسندگان رونمایی شده بود در معرض دید طلاب قرار گرفت و همچنین کتابخانه اسلامی مجازی در ایتا را به طلاب معرفی و کتاب سیمای معصومین در اندیشه امام خمینی (ره) در گروه مدرسه جهت استفاده طلاب از این کتاب بارگزاری نمود.

وی هدف نمایشگاه را آشنایی اساتید، پژوهشگران، طلاب حوزه علمیه فاطمیه اندان با تعدادی از کتب جدید انتشار بیان کرد: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در همین راستا کتابخانه مدرسه به منابع علمی جدید تجهیز شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.