برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان « آموزش شرکت در نشست و همایشها و... (سامانه سیما)ویژه طلاب» در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

خانم زینت عمادی معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت: مدرسه علمیه فاطمیه اندان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «آموزش شرکت در نشست و همایشها و… (سامانه سیما)ویژه طلاب» مقطع سطح2 به صورت مجازی در پیام رسان ایتا جهت استفاده بهتر طلاب از این فضا نمود.

 

احترام سادات موسوی زاده استاد حوزه مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر ، فضای کوثرنت را به عنوان فضای امن، پویا و با ارزش برای فعالیت های مختلف از جمله علمی- پژوهشی به طلاب معرفی نموده و گفت؛ دراین شبکه می توان به سامانه های آموزش، امور پایان نامه ها، فراخوان های پژوهشی، وبلاگ، کتابداری، دانش آموختگان…دسترسی داشت.مسیر استفاده از این فضا و سامانه ها و برخی گروه های علمی- پژوهشی کوثرنت را نشان داد.

ایشان گفت: سامانه سیما، سیستم آموزش آنلاین است که برای برگزاری دوره های آموزشی و آزمون مجازی و برگزاری نشستها و … از آن استفاده می شود. الف) اگر با کدملی وارد سامانه کوثرنت شده اید: ب) اگر دسترسی به سامانه کوثرنت ندارید (یا کدملی شما در کوثرنت تعریف نشده است): برای ثبت نام در سامانه سیما، باید از طریق لینکی که مرکز برگزار کننده دوره در اختیار شما قرار می دهد، در این سامانه ثبت نام کنید. لینک ثبت نام کلاس های اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی (صرفاً افرادی که دسترسی به کوثرنت ندارند) ورود یابید و از فضای این سامانه استفاده مفید را بکنید. و همچنین شرکت در نشست و همایش ها و دیگر فعالیتهای پژوهشی می توانید با ورود به دورهها و ثبت نام در این برنامه ها شرکت نمایید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.