آرشیو برای: "آبان 1394"

ریشه تاریخی عدم رواج کتابخوانی

با تلخی باید اعتراف کنیم که رواج کتاب و روحیه کتابخوانی در میان ملت عزیز ما ... بسی کمتر از آن چیزی است که از چنین ملتی انتظار می رود و این پدیده نیز مانند بیشتر پدیده های ناگوار در کشور ما، نتیجه فرمانروایی پادشاهان ظالم و بی فرهنگ و بی سواد بر این… بیشتر »

جمله زیبا از مصطفی رحماندوست

دو مشکل بزرگ در جامعه ما وجود دارد : نخست اینکه همه من هستیم و ما را به رسمیت نمی‌شناسیم ، و دوم اینکه کتاب نمی‌خوانیم . بیشتر »

جمله زیبا کتاب و کتابخوانی

میزان اهمیت ما به شکم و مغزهامون از مقایسه تعداد کتابسراها و کبابسراهای شهرمون مشخص میشه ... افسوس قضیه در اینه که بیشترین جایی که ما به مغز اهمیت می دیم تو کله پاچه فروشیه اونم نه برای فکر کردن بلکه برای خوردن ! جملات زیبا گیله مرد بیشتر »

رازهای کوچک موفقیت

همه می خواهند به اوج برسند و در اوج زندگی کننداما مهم اینجاست که خیلی ها راه های رسیدن به اوج را فراموش کرده اند. بیشتر »

نشستی با عنوان هفت سین سلامت در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

برگزاری نشستی با عنوان هفت سین سلامت با حضور مدیر ، کادر، اساتید و طلاب شهرستان و عموم خواهران محل در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد. خانم دکتر خدایی مدرس حوزه و دانشگاه ، مبلغ داخل و خارج از کشور و نویسنده کتاب های «خدایا چه… بیشتر »

بچه ها شبیه والدین

-بچه ها به والدین خود شبیه هستند. امیرالمومنین (ع) فرمودند: بچه سِرِ آشکار شده پدر و مادر است. با ویژگی های شخصی و خلقی بچه ها همراهی کنید بشناسید و بعد دنبال راه حل بگردید. خانم دکتر نیلچی زاده بیشتر »

برگزاری شیرخوارگان حسینی در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

و طبق سنوات گذشته مراسم شرخوارگان حسینی با حضور کادر و اساتید و طلاب و عموم بانوان محل در مدرسه علمیه فاطمیه اندان برگزار شد. خانم مرحمت میرشفیعیان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت : امسال شیرخوراگان حسینی با تلاوت آیاتی از قران کریم شروع و… بیشتر »

برگزاری ده شب شور و عزاداری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر

برگزاری ده شب عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش با حضور جمعیت انبوهی از بانوان عزادار حسینی در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان خمینی شهر برگزار شد. گزیده ای از صحبت های سخنرانان این ده شب به شرح ذیل می… بیشتر »

گزارش هم اندیشی معاونین پژوهشی مدارس سطح شهرستان و زهرائیه نجف آباد

روز یکشنبه 3/8/94 با هماهنگی قبلی با سرکار خانم بهرامی معاون پژوهش زهرائیه نجف آباد به همراه معاونین دیگر مدارس شهرستان راس ساعت 9 صبح در دفتر پزوهش ایشان این هم اندیشی برگزار شد هدف از برگزاری این هم اندیشی تبادل نظرات و اطلاعات و کسب تجارب سرکار خانم… بیشتر »