برگزاری جشن بزرگ مولود کعبه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان

جشن بزرگ مولود کعبه با حضور نماینده ولی فقیه شهرستان خمینی شهر و کادر ، اساتید، تعدادی از مبلغین و طلاب ، کانون های قرآنی زیر مجموعه مدرسه و عموم مردم در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اندان برگزار شد.
آیت الله حاج شیخ عباس رحیمی امام جمعه خمینی شهر در این جشن با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که می فرمایند: انسان باید نسبت به خدا و اطاعت از او و نیز شیطان و دنیا شناخت داشته باشند گفت: شما طلاب گرامی مدارس علمیه که در مرکز کسب علم و معرفت است می توانید سخن ایشان را تحقق بخشید.
وی ادامه داد: امام صادق (ع) فرمودند: دل حرم خدا است. پس انسان باید آینده اش روشن باشد و مراقب شیطان نفسش باشد و عفونتهای دنیا را از دل بیرون راند.
امام جمعه گفت: 1-خدا را بشناس و با معرفت به این باور می رسیم که هر کاری برای خدا باشد و همراه ریا نباشد سختی ها برای او معنا ندارد و راه حق و انقلاب را گم نمی کند 2- شیطان را بشناسید. در زندگی های امروزی شیاطین نیز به روز هستند ماهواره و برنامه‌های اینترنتی همه شیطان های خانه ها هستند و در این جامعه با عمل کردن به قرآن و سخنان ائمه اطهاری همه زنده می شوند و طلبه ای که امر به معروف و نهی از منکر نکند، یک مرده است که بین انسانها راه می رود3- دنیا را باید شناخت و بدانیم که دنیا بی ارزش است و بخاطر دنیا زذایل را انجام ندهید 4- آخرت را فراموش نکن. حضرت علی (ع) شیعیانی می‌خواهد که خدا شناس باشند و میزان عمل حضرت علی (ع) است همه کارهایمان را با روش زندگی آقا تطبیق کنیم همانطور که منظور از اهدنا الصراط المستقیم یعنی در راه علی بودن و زندگی کردن است.
در ادامه آقای کاظم نادی مسئول مؤسسه ازدواج آسان شهرستان در راستای ارائه خدمات این موسسه صحبت های ایراد نمودند.
در پایان مولودی خوانی یکی از خواهران مداح در وصف حضرت علی (ع) انجام و برنامه با دعای فرج به پایان رسید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.