برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان « سامانه منهاج ویژه طلاب» در مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر

خانم زینت عمادی معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت: مدرسه علمیه فاطمیه اندان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی سامانه منهاج ویژه طلاب مقطع سطح2 همزمان با هفته پژوهش نمود.

معاون پژوهش فضای کوثرنت را به عنوان فضای امن، پویا و با ارزش برای فعالیت های مختلف از جمله علمی- پژوهشی به طلاب معرفی نموده و گفت؛ دراین شبکه می توان به سامانه های آموزش، امور پایان نامه ها، فراخوان های پژوهشی، وبلاگ، کتابداری، دانش آموختگان…دسترسی داشت.مسیر استفاده از این فضا و سامانه ها و برخی گروه های علمی- پژوهشی کوثرنت را نشان داد.

ایشان گفت: سامانه منهاج که قبلا نام آن سامد بوده متشکل از پیشخوان بر خط نرم افزارهای نور از مجموعه پایگاههای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که دسترسی به نرم افزارهای نور را در همه سیستم عاملها ممکن کرده است و مجموعه ای از نرم افزارهای علوم اسلامی و کاربردی می باشد. از آنجا که محصولات عموما دارای حجم زیادی بوده و جهت اجرا نیازمند امکانات سخت افزاری قوی میباشد و امکان عرضه برنامه ها روی تبلتها و تلفنهای هوشمند با توجه به محدودیتهای آنها وجود ندارد. سامانه سامد به کمک شبکه اینترنت امکان استفاده از این نرم افزارها را بدون نیاز به نصب و همانند مشاهده و کار با یک پایگاه اینترنتی برای طلاب فراهم کرده است.

وی افزود: از مزایای این سامانه امکان استفاده چند نرم افزار به صورت همزمان ، بی نیاز کردن کاربر از نصب نرم افزار های متعدد ، فضای سیستم شما برای نصب نرم افزارهای متعدد اشغال نخواهد شد و محدودیت کاربر، زمان و مکان را برای شما از بین می برد؛ جهت استفاده از این سامانه، ابتدا باید وارد شبکه کوثرنت گردید و سپس از بخش ورود به سامانه ها روی نمایه منهاج کلیک نمود در صفحه بعد، باید نرم افزار مورد نظر خود را که دو مورد قاصدک نور و سایر نرم افزارهای مذهبی و کاربردی می باشند را انتخاب نمایید و چگونگی استفاده از آنها را به طلاب آموزش داده شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.