فاطمیه ی دیگر

در فاطمیه ی دیگر ، فاطمیه ی دیگر رخ می دهد ، از نیش زبان ها و هتک حرمت ها تا سوز دل حضرت فاطمه سلام الله علیها و خون دل امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و آه جانسوز شیعیانش در بی حرمتی به دهمین مسندنشین از بعد ختم الانبیاء و مصرعی از شعر ناب عصمت کبرای حق و نهمین فرزند دلبند علی مرتضی علیه السلام ، هشتمین پرورده ی ایمان و صبر مجتبی علیه السلام و هفتمین لنگر نشین نهضت خون خدا و شمشین زینت فزا از بهر محراب دعا و پنجمین گنجینه ی اسرار کل ماسوی و چهارمین استاد دانشگاه تکوین ولایت و سومین نور دل پیشوای مقتدا و وارث موسی بن جعفر علیه السلام و دومین گل گلستان علی بن موسی الرضا علیه السلام و اولین هادی خلق بعد از مصباح الهدی است که آیه ی تطهیر مصداق اکمل و اجمل وجود نازنین ولی و نقی و سخی و محور چرخ زمین زمان است .

بار دیگر تکرار شد ، تکرار تلخی زمانه و شومی ظالمان و انانی که مصداق صم ٌبکم ٌعمیٌ فهم لایرجعون ،اند .

مولای ما صاحب ما

ما را در قلب حزینتان شریک دانید ، که ما در شناخت از آن دّر عبادت و فارغ التحصیل درس عابدان همراه شویم .

  • mirkarimi
    نظر از: mirkarimi
    1391/02/19 @ 09:38:11 ق.ظ

    mirkarimi [بازدید کننده] 

    قالَتْ فاطِمَةُ الزَّهْراء سلام اللّه علیها: نَحْنُ وَسیلَتُهُ فى خَلْقِهِ، وَ نَحْنُ خاصَّتُهُ وَ مَحَلُّ قُدْسِهِ، وَ نَحْنُ حُجَّتُهُ فى غَیْبِهِ، وَ نَحْنُ وَرَثَةُ اءنْبیائِهِ.(شرح نهج البلاغه ابن ابى الحدید: ج 16، ص 211.)

    ما اهل بیت پیامبر وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم ، ما برگزیدگان پاک و مقدّس پروردگار مى باشیم ، ما حجّت و راهنما خواهیم بود؛ و ما وارثان پیامبران الهى هستیم .

  • 5 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/02/12 @ 03:06:45 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    حضرت امام جعفر صادق (ع) مي فرمايند: هنگامي که روز قيامت شود، خداوند تمام انسان ها را جمع مي کند و چون ترازوي اعمال نهاده شد و خون شهيدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهيدان فزوني خواهد داشت . اين ارزش بدان جهت است که شهيدان در ساية علم و تربيت معلمان و تعليم شايستة آنان به خدا راه يافته و لياقت شهادت نصيبشان شده است.- مدرسه عالی معصومیه قم

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1391/02/10 @ 10:43:23 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    امام صادق عليه السلام :
    اَلْبَكّائُونَ خَمْسَةٌ: آدَمُ، وَ يَعْقُوبُ، وَ يُوسُفُ، عليهم ‏السلام وَ فاطِمَةُ عليهاالسلام بِنْتُ مُحَمَّدٍ صلى ‏الله ‏عليه ‏و‏ آله وَ عَلِىُّ بْنُ الْحُسَيْنِ عليهماالسلام. … اَمّا فاطِمَةُ عليهاالسلام فَبَكَتْ عَلى رَسُولِ ‏اللّه‏ِ صلى‏ الله ‏عليه‏ و ‏آله حَتَّى تَأَذّى بِها اَهْلُ الْمَدينَةِ فَقالُوا لَها: قَدْ اذَيْتِنا بِكَثْرَةِ بُكائِكِ، فَكانَتْ تَخْرُجُ اِلَى الْمَقابِرِ ـ مَقابِرِ الشُّهَداءِ ـ فَتَبْكى حَتّى تَقْضى حاجَتَها ثُمَّ تَنْصَرِفُ .
    گريه كنندگان ـ معروف تاريخ ـ پنج نفرند: آدم و يعقوب و يوسف عليهم ‏السلام و فاطمه زهرا عليها السلام و امام سجّاد عليهم ‏السلام آنگاه حضرت صادق عليه ‏السلام در بيان علت گريه آنان مى‏ فرمايد: … فاطمه عليها السلام نيز آن قدر بر فراق پدر گريست كه مردم مدينه به زحمت افتاده و گفتند: با گريه بسيارت ما را آزردى، او نيز ناچار به سوى مزار شهداى احد مى‏ رفت و آنقدر گريه مى‏ كرد تا آرام مى‏ گرفت و بر مى‏ گشت.
    الخصال: ص 272، ح 15

  • نظر از: فرهنگی
    1391/02/05 @ 09:47:31 ق.ظ

    فرهنگی [عضو] 

    بالاترين مرتبه کمال انسانيت ، مقام عصمت است که رضا و غضب انسان در همه امور، بر مدار رضا و غضب خدا باشد . اگر عصمت کبري به آن است که انسان کامل به جائي برسد که در همه امور ، به رضاي خدا راضي شود و به غضب خدا ، غضب کند ؛ فاطمه زهرا کسي است که خداوند متعال به رضاي او راضي مي شود و به غضب او ، غضب مي کند و اين مقامي است که منشأ حيرت انسانهاي کامل است . .

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1391/01/29 @ 09:59:11 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    جانم فدای حضرت هادی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.