گزارشی از مناظره ای بین دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و طلاب مدرسه علمه فاطمیه اندان با موضوع جایگاه وحدت در علوم اسلامی

به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه مناظره ای بین دانشجویان و طلاب به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه در این مدرسه برگزار گردید . سرکار خانم میرشفیعیان مدیریت مدرسه با اشاره به مناظره بین طلاب و دانشجویان با حضور آقای صمدی استاد حوزه و دانشگاه ، تصریح نمودند ایشان پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه و اینکه وحدت آن دو در جهان بینی آن ها می باشد که اگر در هر کدام جهان بینی سمت الهی نباشد عاقبت این علم ، علمی بی فایده خواهد بود . پس از صحبت های استاد صمدی جلسه پرسش و پاسخ شروع شده و استاد به سوالات دانشجویان در رابطه با چگونه علم و تهذیب را با هم بکار ببندیم پاسخ دادند . در ضمن از ساعت 12 الی 13 دانشجویان و اساتید خواهر حوزه حلقه معرفتی تشکیل داده و در یک جمع صمیمی و دوستانه پاسخگوی سوالات همدیگر بودند و در پایان پذیرایی و بسته فرهنگی به دانشجویان اهدا گردد .

  • نظر از: طاهره قاسمی
    1391/10/10 @ 09:27:44 ق.ظ

    طاهره قاسمی [عضو] 

    با سلام. از حضورتون سپاسگزارم. خداوند به همه ی طلاب علوم دینی و میلغین اسلام عمر با عزِّت و افتخار عنایت فرماید.

  • طاها
    نظر از: طاها
    1391/10/03 @ 08:57:08 ق.ظ

    طاها [عضو] 

    با سلام و تشکر از اینکه منت گذاشتید و به ما سر زدید
    اما در پاسخ به سوالتون که منظور از غایی بودن وحدت، وحدت در هدف باشد نه در مسیر باید بگویم که این در پاسخ به سوال یکی از مستمعین بود که تظهار داشت حوزه و دانشگاه با هم وحدت ندارند چون در رشته ها متفاوتند لذا حاج آقا فرمودند که هدف همه ما یکی هست هر چند مسیرمان متفاوت باشد .
    امیدوارم که جواب سوالتون را داده باشم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.