گزارشی از اردوی یک روزه

با توجه به اتمام دروس طلاب و فرار سیدن فصل امتحانات پایان ترم ، مدرسه علمیه فاطمیه اندان اردوی یک روزه ای برگزار نمود .

هدف از برگزاری این اردو : رفع خستگی و ایجاد نشاط و شادابی در طلاب و تجدید روحیه جهت شرکت در امتحانات پایان ترم .

مکان اردو : باغی در زازرون اصفهان و زمان آن یکشنبه 7/3/91 بوده است . از انجا که طلاب نیاز به تجدید قوا و روحیه داشتند تا بتوانند با شادابی و نشاط هر چه بیشتر در جلسه امتحان حضور یابند اردو برنامه ریزی شد و انجام گرفت . تعدادی از کادر از جمله مدیریت مدرسه ، مسئول فرهنگی و مشاور با طلاب همراه بودند .

آنها در یک  جمع صمیمی و دوستانه به تفریح پرداختند . اقامه نماز جماعت ، برگزاری ختم نادعلی کبیر و بزبان آوردن 110 مرتبه نام دلنشین مولا علی بن ابیطالب علیه السلام از جمله زیبائیهای این اردو بوده است .

طلاب بعد از اقامه نماز جماعت و برپایی ختم ذکر یا علی دورهم ناهار میل نموده و پس از آن به اتفاق مشاور و معاون فرهنگی مدرسه سرگرم تفریح و بازی شدند .

طلاب ساعت 18:30 بعد از ظهر به مدرسه بازگشتند .

  • 5 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/03/27 @ 12:53:26 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    شهادت باب الحوائج موسی بن جعفر علیه السلام را تسلیت عرض می نماییم.

    علي بن ابي حمزه گويد: امام كاظم عليه السلام را ديدم كه مشغول كار و فعاليت در زمين خودش بود به گونه اي كه عرق بر بدنش جاري بود به او عرض كردم فدايت شوم ديگران كجا هستند كه شما اينگونه به زحمت افتاديد؟ حضرت فرمودند: اي علي ! كسي كه بهتر از من و پدرم بود با دست خود در زمين كار مي كرد. عرض كردم : او چه كسي بود؟
    امام عليه السلام فرمود: رسول خدا اميرالمومنين عليه السلام و پدران من همه بادست خود كار مي كردند و البته كار كردن عمل پيامبران و جانشينان آنها و بندگان شايسته خداوند است.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.