مشکل ایفای حق در یکی یک دانه ها

خانم مروی از معلمان باتجربه مقطع ابتدایی است، او که همه ساله با تعداد زیادی از کودکان سر و کار دارد، «منزوی بودن»، «نداشتن قدرت ارتباط با دیگران» و «ضعیف بودن در ایفای حق» را از جمله مشکلات کودکانی می داند که در اصطلاح یکی یک دانه هستند و خواهر یا برادری ندارند.

این معلم می گوید: این بچه ها در برقرار ی ارتباط با همسالان خود مشکل جدی دارند به عنوان مثال اگر همکلاسی آن ها مدادتراش آن ها را بگیرد به جای این که خودشان بتوانند با گفت وگو مشکل خود را حل و فصل کنند، به سرعت به معلم پناه می آورند و از او کمک می خواهند و یا حتی گوشه گیری می کنند و به والدین شان می گویند که مدادتراش خود را گم کرده اند. این معلم که ۴فرزند دارد، ادامه می دهد: گاهی اوقات شاغل بودن مادر مانع از فرزندآوری بیشتر می شود، در صورتی که والدین باید بدانند تنها نیاز فرزندشان تامین پوشاک و موادغذایی نیست و اگر شخصیت کودک به درستی شکل نگیرد، به طور قطع در سنین بزرگسالی نیز فرد موفقی برای خانواده و جامعه خود نخواهد بود.


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.