گزارش دوره آموزش کارگاهی مشاوره مدرسه علمیه فاطمیه اندان شهرستان خمینی شهر

nt> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> UnhideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />

eAsian>X-NONE FA yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″>


بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوره آموزشی مشاوره کارگاهی در مدرسه علمیه فاطمیه اندان برگزار گردید. این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی بوده است. دوره مقدماتی آن  با حضور تعدادی از مبلغین مدرسه و با مربی گری سر کار خانم عزت موسوی مشاور مدرسه برگزار شد. هدف ازبرگزاری دوره آمادگی مبلغین مدرسه به مسائل روانشناسی ومشاوره ای وراهنمائی نمودن مادرانی که سؤالهای متفاوتی پیرامون فرزندان خودوآداب تربیتی آنان می کنند.

موضوع این دوره تربیت از کودکی تا نوجوانی بوده و نوع رفتاری مادر با فرزندان نیز در این سنین آموزش داده شد. در این دوره راهکارهای تربیتی لازم ارائه شد و طلاب با سؤالات زیادی روبروشده و جواب یک یک سوالاهای خود را دریافت نمودند. این دوره با رضایت بخشی کامل به اتمام رسید و قرار شد دوره تکمیلی آن با حضور استاد مردانیnt-size: 13pt; line-height: 150%;" lang="FA"> برگزار گردد.

انواده بوده است. این دوره نیز پاسخگوی بسیاری از سؤالات شرکت کنندگان بوده و طلاب از برگزاری آن خیلی راضی و خرسند شدند و تقاضای برگزاری مجدد این دوره ها را داشته اند. دردوره دوم که دوره ای تکمیلی برای مبحث آموزشی مشاوره بود سر کارخانم مردانی استاد و مشاور با تجربه حوزه و دانشگاه در جمع حضور یافته و آموزش خود را شروع نمودند.در این دوره به جز طلاب مبلغ و در حال تحصیل خود مدرسه فاطمیه اندان ، مبلغین مدارس همجوار نیز که از قبل فراخوانی شده بودند شرکت نمودند.

امیداست بتوانیم بایاری خداوندتعالی درمسیرپیشبرداهداف موفق باشیم. انشاء الله تعالی

…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.