دخت مهتاب

“خدا که آفرینش را برای شناختن خویش بنیان نهاده بود ، با آمدن دخت ( موسی بن جعفرعلیه السلام) آفرینش را کمال بخشید . همو که خداوند از شکوه دیدارش نوای ( فتبارک الله احسن الخالقین ) را به ترنم ایستاده است . فاطمه معصومه سلام الله علیها می آید تا پدر را ( محدثه ) باشد و نام فاطمی اش در سلسله ی روایاتی ، چشم شیعیان را به نور عالم تاب ولایت روشن سازد . عالمه ( آل محمد ) باشد تا در غیاب پدر ، عطش جان تشنگان حقیقت را با کلام موسوی اش که از چشمه ی رسالت نبوی جاری می گردد . فرو نشاند . آسمان ، این روز های عجب بی قراری می کند ؛ آخر او هم می داند که بنت رسول الله ،اخت ولی الله ،عمه ی ولی الله ، اسوه علم و عفاف و عبادت ، مریم آل محمد ، زهره ی آسمان عصمت زهرا ؛ فاطمه معصومه می آید . زمزمه ای متین و آرام در گوش هفت آسمان می پیچد : ( بشر شیعه علی بطیب المولد … ؛ سلام بر تو ای بانوی پاک سرشت و پاک روشن ، ای ستوده ی نیکوکار.”

میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها ، روز دختر را به تمامی شیعیان جهان خصوصاً دختران عفیفه ی جامعه ی اسلامی تبریک می گوییم .

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.