یاد یاران

شهداء چراغی پر فروغ اند . راه گمگشتگان دریای پرتلاطم دنیا نشان می دهند . اهل دنیا را به ساحل امن هدایت فرا می خوانند . نور امید را بردل کشتی شکستگان اقیانوس معرفت می تابانند .پس برای شناخت آنها باید آسمانی شد . باید از ورطه خاک بیرون رفت و با آنان تا ملکوت رهسپار گردید . یادش به خیر ، دیر زمانی نبود که عطر دل انگیز جهاد و شهادت مشام جانها را جلا می داد . با نوای کاروان ، بار دل را می بستیم و با قافله ای که عزم کربلا داشت راهی می شدیم . چه روزگار زیبایی بود . هیچ کس خود را دنیایی نمی دید . همه خود را مسافر و دنیا را مسافر خانه می دیدند . بعد از آن ، تا همین سال های اخیر کاروانهای نور ، پیکرهای شهدا را از شهرهای این سرزمین عبور می داد و دلها را آسمانی می نمود .

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس محفل انس با خانواده های شهداء با عنوان یاد یاران داشته ایم که در این محفل تلاوت آیات ، همخوانی سرود، قرائت خاطره ی شهداء ، متن ادبی و همخوانی سوره مبارکه ملک اجرا شد .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.