گزارش محفل انس با قرآن همراه ضیافت افطاری


مدرسه علمیه فاطمیه اندان طبق سنوات قبل امسال نیز شاهد برگزاری محفل انس با قرآن بوده است .

روز شنبه 14/5/91 نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت با سعادت کریم آل طه سبط اکبر ، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام دوازدهمین محفل انس با قرآن در دهمین ضیافت افطاری با عنوان لحظاتی در کنار دریای نور برگزار گردید .

محفل قرآنی هرساله با برگزاری مسابقات حفظ جزء های پیوسته و حفظ کل ، تواشیح و همخوانی برگزار می گردد . امسال با یک سری تغییراتی ، حفظ سوره مبارکه دخان بهمراه ترجمه و مفاهیم آن برگزار گردید که مورد استقبال سنین متفاوت قرار گرفت و مسابقه ساعت 18 الی 20 همان روز برگزار شد و جوایز منتخبین همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام به عزیزان اهدا خواهد شد . پس از برگزاری مسابقات نماز جماعت در حیاط مدرسه اقامه گردید و سپس طلاب به همراه کادر ، اساتید ، مبلغین ، دانش آموختگان و شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت در جمعی دوستانه افطاری را میل نموده و پس از ضیافت ، محفل انس با قرآن شروع شد . در این ضیافت موسس ، هیئت امناء و مدیر محترم مدرسه حضرت زهرا (س) نیز حضور داشتند . این محفل  با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع شد سپس همخوانی طلاب پایه های اول و دوم وو قرائت دعای افتتاح را داشته ایم . پس از آن غنچه های قرآنی ( از کلاس شکوفه ها ) سوره های حفظ کرده خود را ارائه نموده و برشکوه محفل افزودند . در خاتمه آیات نور توسط قاری محترم شهرستان جناب آقای علیرضا عمادی تلاوت گردید و فضا را با عطر و نور قرآن مزین نمود  و مراسم ساعت 23:30 با مولودی خوانی و دعای فرج به اتمام رسید .

  • نظر از: جانقلیان
    1391/05/20 @ 09:13:23 ب.ظ

    جانقلیان [عضو] 

    رسول خدا (ص)

    هرکه شب قدر را زنده بدارد تا سال دیگر عذاب از او دور می گردد . . .

    خدایا در این شبهای قدر قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن

    تا در هایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم

    و در هایی را که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .

    التماس دعا

  • نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/05/18 @ 12:09:49 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    با سلام
    الهی که دلمان درگیر خدا شود…

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.