گزارشی از برگزاری جشن افتتاحیه سال تحصیلی جدید93- 92 مدرسه علمیه فاطمیه اندان شهریور 1392

خدای را شاکریم که عمری عنایت کرد تا بار دیگر نظاره گر آغاز سال تحصیلی طلاب و سربازان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم. شاکریم یگانه خالق جهانیان راکه همچنان توفیق خدمتگزاری در مکتب امام صادق علیه السلام را به ما عنایت کرده و از درگاه احدیت و یگانه اش درخواست می کنیم در این راستا موفقیت هرچه بیشتروبهتررا عنایت فرماید.آمین
به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اندان خانم فاطمه موسوی در خجسته سالروز ولادت با سعادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت وجود مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام مراسم افتتاحیه شروع سال تحصیلی جدید93-92 درجشن مشترکی با حضور طلاب تمامی پایه ها از تمامی مدارس علمیه شهرستان و همچنین مدرسه فاطمیه درچه و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رهنان برگزار گردید. دراین اردوتمامی معاونین فرهنگی حضورداشته وحضور مدیران محترم، اساتید ومشاورین برخی ازمدارس نیزمایه دلگرمی طلاب ومعاونین فرهنگی شده بود.
(لازم به ذکراست: مدرسه علمیه النجیبیه کوشک نیز اعلان همکاری وحضور نموده بود ولی روز برگزاری اردو عدم حضور آنان رادرجمع داشتیم.)
گفت :طی جلسات متفاوتی که مدیران محترم مدارس و معاونین فرهنگی داشتند تصمیمی اتخاذ شد که امسال این جشن در محیطی انجام گیرد که تقویت روحیه و ایجاد نشاط و شادابی خاصی را به همراه داشته باشد. لذا با پی گیری های متعدد مکان باغ بانوان پردیس اصفهان به این منظور در نظر گرفته شد. همچنین قرار شد زمان برگزاری این برنامه روز دوشنبه 25/6/92 مصادف با شب عید ولادت با سعادت امام هشتم ، شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام باشدو در این برنامه هم از وجود سخنران استفاده شود و هم مولودی خوانی و مداحی در وصف آن بزرگوارانجام گیرد.طبق تصمیمات مدیران و معاونین محترم فرهنگی به یاری خداوند تعالی این برنامه عملی گردید. مدیریت این جشن با مدرسه علمیه فاطمیه اندان بوده است.
فعالیتهای قبل از اردو :
1- دعوت از سخنران 2- انتخاب مکان

3- دعوت از مداح 4- تهیه وسایل پذیرایی
در ادامه گفت :  امام جمعه محترم شهرستان از مدیران مدارس دعوت کرده بودند تا روز شنبه 23/6/92دردفترشان حضور یافته و جلسه ای تشکیل گردد. در این جلسه پس از اطلاع یافتن ایشان از چگونگی برنامه جشن افتتاحیه طلاب وبیان تمایل به حضورخود دراین جشن ، توسط مدیران محترم از ایشان نیز دعوت به عمل آمد تا در جمع شرکت کنندگان حضور یافته و باتوجه به اقامه نماز ظهر و عصردر بین دو نماز مطالبی برای حاضرین بیان نمایند. ایشان فرمودند من نیم ساعت قبل از اذان به مکان اردو خواهم آمد و پس از سخنرانی نماز جماعت اقامه گردد که برنامه به همین منوال انجام گرفت.
فعالیتهای حین اردو:
1- عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی توسط فاطمه موسوی معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اندان
2- سخنرانی جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صغیرا ” ایدهم الله”
3- مداحی و مولودی خوانی سرکار خانم عابدینی از مدرسه علمیه فاطمیه درچه
4- سخنرانی نماینده ولی فقیه امام جمعه محترم شهرستان جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی “ایدهم الله”
5- برپایی نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه امام جمعه محترم شهرستان جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی “ایدهم الله”
پس از اقامه نماز و صرف ناهار طلاب در فضای باغ به تفریح و سرگرمی پرداخته و از ساعت 16 به بعد، مدارس یکی پس از دیگری مکان اردو را ترک نمودند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.