گزارشی از برگزاری کلاس اخلاق با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خمینی شهر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی ( زید عزهم ) در مدرسه علمیه فاطمیه اندان

به گزارش خبرگزار مدرسه علمیه فاطمیه اندان : امروز دوشنبه 14/12/91 کلاس اخلاق با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی ( زید عزهم ) و حضور طلاب و دانش آموختگان برگزار گردید .
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی گفت : بعضیها روی زمین بزرگ ولی در برابر ملائکه کوچک و بی ارزشند و گاهی هم بعضیها روی زمین کوچک و گمنام ولی در برابر آسمانیان عظیم هستند و در ملکوت از انها به عنوان یک شخصیت بزرگ و عظیم یاد میشود .
وی افزود : چه کسانی در ملکوت سموات از آنها عظیم یاد می شود . عَلَمَ لله برای خداوند تعلیم دهند و هدف خداوند باشد و یک طلبه از زمان ثبت نام الی آخر باید تَعَلَم لله یاد بگیرد برای خداوند و اخلاص داشته باشد . .
وی در ادامه گفت : بعضی از انگیزه های طلاب غیر الهی است بخصوص در این روزگار و زمانه . مشکل کار انسانها همین جاست که به سخن وجدان خود گوش نمی دهیم . یاد دادن و یاد گرفتن به تنهایی ارزش ندارد بلکه باید برای خداوند باشد .و در روایتی آمده است که یاد بگیرید و عمل کنید برای خدا چنین کسی در آسمانها به صورت بزرگ و عظیم معرفی می|‌شود . همه چیز باید خالص باشد و خودمان را گول نزینم و و در پرده غفلت بمانیم این برای یک طلبه خیلی بد است .
وی در پایان گفت : در حوزه‌ها باید تهذیب و اخلاق مقدم باشد بخصوص در این زمان که استکبار جهانی علیه دین و امام زمان عجل الله و تعالی فرج الشریف این همه تلاش می‌کند که مقدسات مارا از بین ببرد ما هم باید ازخداوند بخواهیم که کمکمان کند که یک سرباز مسلح باشیم به سلاح علم و عمل . طلاب باید پربار باشند و هر چیزی که یاد می گیرند به آن عمل کنند و در سنگر اسلام حضور داشته باشند .

  • sfphkd
    نظر از: sfphkd
    1392/02/18 @ 01:24:02 ب.ظ

    sfphkd [بازدید کننده]

    ایشان ایت االله است چرا اینطور نوشتید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.