گزارشی از برگزاری جلسات دانش آموختگان

این مدرسه از ابتدای فعالیت دانش آوختگان ( از سال 86 ) تا کنون به تلاشهای مستمر خود ادامه داده و همچنان با برگزاری کلاس های متعدد حضور فارغ التحصیلان را پر رنگ تر می نماید . هر هفته روزهای دوشنبه بعداز ظهر از ساعت 15الی18 مدرسه شاهد برگزاری کلاس دانش آموختگان است . حضور مبلغین ، فارغ التحصیلان – اساتید و بعضی از اعضاء کادر در مدرسه در اکثر این جلسات چشمگیر می باشد .

برنامه این کلاس  به شرح زیر است :

روانخوانی ، تجوید و حفظ آیات که حفظ آیات دلخواه بوده و هر کس داوطلب حفظ است ، اقدام می نماید . تفسیر جزء 29 به این صورت که اعضاء حاضر هر کدام در مورد سوره مورد نظر از یکی از تفاسیر استفاده  نموده و در جمع مطالب یاد گرفته را ارائه می نماید . نکات اخلاقی – اجتماعی – و حتی تجزیه و ترکیب آیات انجام می شود . و نهایتاً توسط سر دبیر جلسه جمع بندی کلی شده و مطالب بصورت دسته بندی ارائه می گردد . در انتهای جلسه با قرائت یکی از ادعیه متبرکه و ذکر مرثیه با مداحی یکی از حاضرین شکوه جلسات را افزوده و با توسل به یکی از ائمه هدی علیهم السلام و هدیه ثواب جلسه به آن امام بزرگوار ، از خدا توفیق روز افزون در همه زمینه ها بالاخص در زمینه فعالیت دانش آموختگان داریم .هر دو جلسه یکبار مسائل احکام ، سیری در زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و نیز در جلسات مطرح می شود . ( احکام توسط اعضاء حاضر بررسی و نظرات همه مراجع راجع به مسئله مورد نظر در جمع مطرح می شود .

امید است مورد رضایت حق تعالی و جمیع ائمه هدی علیهم السلام قرار گیرد .   انشاء الله

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.